Общностен център за деца и семейства, община „Тунджа“  в с. Козарево обявява следните свободни работни места

Обяви и съобщения

Общностен център за деца и семейства, община „Тунджа“  в с. Козарево обявява следните свободни работни места

Община „Тунджа“ в качеството си на доставчик на социални услуги , съгласно Заповед № РД01-2040/ 25.09.2024 г. за даване на предварително одобрение за създаване на нови социални услуги „Информиране и консултиране“( като общодостъпна и специализирана услуга), Застъпничество и посредничество“ „ Общностна работа, „Терапия и рехабилитация“ и „Обучение за придобиване на умения“ (като общодостъпна и специализирана услуга) на Изпълнителния директор на АСП и Решение на Общински съвет “Тунджа“ № 298/31.10.2024 г. , обявява подбор за персонал в „Общностен център за деца и семейства“ в с. Козарево, ул.“Крайна“ № 2

О Б Я В А

Общностен център за деца и семейства, община „Тунджа“  в с. Козарево , ул. „ Крайна“ № 2 обявява следните свободни работни места:

  1. Длъжност „Управител”
  2. Място на работа – Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2.
  3. Свободни позиции — 1 /една/ щатна бройка; трудовото правоотношение, с продължителност на работното време – 8 часа

З. Характер на работата и основни дейности за длъжността „Управител”. Управителят е отговорен за организирането, разпределянето, координирането и контролирането на всички дейности и услуги, които се предоставят чрез Общностния център – „Информиране и консултиране“, „Застъпничество и посредничество“, „Общностна работа“, „Терапия и рехабилитация“, „Обучение за придобиване на умения“ . Отговаря за спазването на трудовата дисциплина и изпълнението на задълженията на персонала, за качеството на предлаганите услуги и за изпълнението на критериите и стандартите за работа с деца и лица, съгласно Наредбата за качеството на социалните услуги;

  1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

Образование: Висше; минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър” ;

Област на висше образование Социални, стопански и правни науки;

Професионално направление: „Социални дейности”, „Социална педагогика“ „Психология“, „Право“, „Администрация и управление“;

Професионален опит – минимум 1 /една/ години;

да не са осъждани за престъпление от общ характер;

  1. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите: -Управленски опит, умения за управление на персонал, умения за планиране, бюджетиране, управление на изпълнението на дейността;

– Да познават нормативната база — законови и подзаконови нормативни актове, уреждащи дейността на социалната услуга;

-Организационни компетентности и способност за планиране; да имат комуникативна компетентност и умение за работа в екип;

 -Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.

  1. Длъжност „Социален работник“
  2. Място на работа — Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2.
  3. Свободни позиции – 2 /две/ щатна бройки с продължителност на работното време – 8 часа; трудовото правоотношение ;
  4. Характер на работата и основни дейности за длъжноспа „Социален работник“ – Оказва индивидуална подкрепа, организира задоволяването на потребностите на децата. Организира оказването на психологическа помощ, когато това се налага. Участва в мултидисциплинарен екип за разработване и актуализиране на индивидуални планове и оценки; извършване на мобилна превантивна работа, като част от мобилен екип. Осъществява връзки и посредничество с други институции. При необходимост, насочва лицата към подходящи социални услуги в общността – ЦОП, ЦСРИ, ДЦДМУ, др. Поддържа и актуализира необходимата документация в услугата.
  5. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър”, област на висше образование – „Социални, стопански и правни науки“

Професионално направление: „Социални дейности”, „Социална       педагогика“, „Психология“;

Професионален опит — минимум 1 /една/ година;   да не са осъждани за престъпление от общ характер;

  1. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 – да познават нормативната база – законови и подзаконови нормативни актове, уреждащи дейността на социалните услуги -„Информиране и консултиране“, „Застъпничество и посредничество“, „Общностна работа“, „Терапия и рехабилитация“, „Обучение за придобиване на умения“   ;

– да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип;

   – инициативност, толерантност; отговорност;

– нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;

– Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.

III.  Длъжност „Педагог“

  1. Място на работа – Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2.
  2. Свободни позиции – 0.5 една щатна бройка с продължителност на работното време – 4 часа  Трудовото правоотношение
  3. Характер на работата и основни дейности за длъжността „ Педагог“– проучване и анализиране индивидуалните потребности на децата- потребители на центъра; прилагане на ефективни образователни методи и подходи; анализ на образователни резултати; проследяване и подкрепа напредъка в индивидуалното развитие на децата; участие в мултидисциплинарен екип за разработване и актуализиране на индивидуални планове и оценки; извършване на мобилна превантивна работа, като част от мобилен екип.
  4. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър”;

Област на висше образование – „Педагогика“;

Професионално направление: „Педагогика“;

Професионален опит – минимум 1 /една/ година;

да не са осъждани за престъпления от общ характер;

  1. Допълнителни умения и квалификации:

 – да познават нормативната база – законови и подзаконови нормативни актове, уреждащи дейността на социалните услуги;

 – да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип;

 – инициативност, толерантност; отговорност;

 – нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;

– Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.

  1. Длъжност „ Логопед“
  2. Място на работа – Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2.  
  3. Свободни позиции – 0.5 една щатна бройка с продължителност на работното време – 4 часа  Трудовото правоотношение
  4. Характер на работата и основни дейности за длъжността „ Логопед“- Логопедична подкрепа в сферата на социалните услуги; Идентифицира говорните възможности на децата от целевата група и прилага професионални логопедични методи за преодоляване на говорните дефицити. Оказва помощ на семействата на деца със забавяне в езиково-говорното развитие или нарушения в комуникацията; Работи за развиване на комуникативни способности на детето, формиране на средства за общуване с близкото му обкръжение с връстници и възрастни в общността. Проучване и анализиране индивидуалните потребности на децата- потребители на центъра; Провеждане на диагностични тестове и изследвания и интерпретиране резултатите от тях; Консултиране на родители; Проследяване и подкрепа напредъка в индивидуалното развитие на децата; Участие в мултидисциплинарен екип за разработване и актуализиране на индивидуални планове и оценки; Извършване на мобилна превантивна работа, като част от мобилен екип.
  5. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър”;

Област на висше образование – „Логопедия“, „Дефектология“, „ Социална педагогика“

Професионално направление: „Логопедия“ и/или „ Дефектология“;

Професионален опит – минимум 1 /една/ година;

да не са осъждани за престъпления от общ характер;

  1. Допълнителни умения и квалификации:

            – да познават нормативната база – законови и подзаконови нормативни актове, уреждащи дейността на социалните услуги;

            – да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип;

            – инициативност, толерантност; отговорност;

 – нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;

– Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.

  1. Длъжност „Социален сътрудник“
  2. Място на работа — Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2. 
  3. Свободни позиции – 2 /две/ щатна бройки с продължителност на работното време – 8 часа; трудовото правоотношение ;
  4. Характер на работата и основни дейности за длъжността „Социален сътрудник“  – Оказва индивидуална подкрепа, при задоволяването на потребностите на децата с увреждания.   Подпомага работата на социалния работник и педагога при оказването на  дейностите в центъра –  „Информиране и консултиране“, „Застъпничество и посредничество“, „Общностна работа“, „Терапия и рехабилитация“, „Обучение за придобиване на умения“; участва в извършване на мобилна превантивна работа, като част от мобилен екип.  Създават подготовка по отношение на допълнителни знания и информация за здравна превенция; проучване на работещи подходи за осъществяване на ефективни здравни кампании сред общността.
  5. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

Образование:  средно

Професионален опит — не се изисква ;

да не са осъждани за престъпление от общ характер;

  1. Допълнителни умения и квалификации на кандидатите:

– да познават нормативната база – законови и подзаконови нормативни актове, уреждащи дейността на социалните услуги -„Информиране и консултиране“, „Застъпничество и посредничество“, „Общностна работа“, „Терапия и рехабилитация“, „Обучение за придобиване на умения“   ;

– да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип;

– инициативност, толерантност; отговорност;

– нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;

– Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.

  1. Длъжност „Медиатор“
  2. Място на работа — Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2.
  3. Свободни позиции – 2 /две/ щатни бройки с продължителност на работното време – 8 часа; трудовото правоотношение ;
  4. Характер на работата и основни дейности за длъжността „Медиатор“ – Осъществява сътрудничество между родителската общност, детската градина и училището и подпомага активното включване на родителите в образователния и социалния живот на децата и учениците. Работи с децата и техните семейства от ромски произход относно мотивиране за редовни посещения на детска градина и училище и продължаване на образованието. Улеснява процеса на комуникация между местната общност и институциите.  Проучване на нуждите на целевите ромски общности по отношение на допълнителни знания и информация за здравна превенция; проучване на работещи подходи за осъществяване на ефективни здравни кампании сред общността, подготовка, организиране и провеждане на здравни кампании, подготовка на дейности и мерки, които да създадат интерес към предлаганите медицински услуги и профилактични прегледи, участие в надграждащи обучения и супервизии, мобилизиране на местната общност за участие в здравни кампании, профилактични прегледи и др.
  5. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

Образование:  средно

Професионален опит — не се изисква ;

  • да не са осъждани за престъпление от общ характер;
  1. Допълнителни умения и квалификации на кандидатите:

– да познават нормативната база – законови и подзаконови нормативни актове, уреждащи дейността на социалните услуги -„Информиране и консултиране“, „Застъпничество и посредничество“, „Общностна работа“, „Терапия и рехабилитация“, „Обучение за придобиване на умения“;

– да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип;

– инициативност, толерантност; отговорност;

– нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;

– Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.

VII. Длъжност „Шофьор“

  1. Място на работа — Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2.
  2. Свободни позиции – 1 /една/ щатни бройки с продължителност на работното време – 8 часа; трудовото правоотношение ;
  3. Характер на работата и основни дейности за длъжността „Шофьор“- Осигурява транспортиране на работещите в Общностния център да населените места в общината по график.
  4. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

Образование : средно

Свидетелство за правоуправление на МПС , категория „С“

Професионален опит: 3 години като шофьор

  1. Допълнителни умения и квалификации на кандидатите:

Нагласа за работа с деца, организационна компетентност, умения за работа в екип, комуникативна компетентност, отговорност, дискретност и етичност в отношенията.                                                                                                                                                                                 

VIII. Длъжност „Хигиенист“  

  1. Място на работа — Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2.
  2. Свободни позиции – 1 /една/ щатни бройки с продължителност на работното време – 4 часа; трудовото правоотношение ;
  3. Характер на работата и основни дейности за длъжността „Хигиенист“:

Извършва редовно и качествено почистване и дезинфекция на помещенията в сградата и прилежащите пространства към услугата, приема и съхранява по описания ред предоставените му препарати, технически средства и съоръжения за почистване, поддържа хигиена в помещенията, които обитават потребителите, изпълнява и други функции, възложени му от прекия ръководител.  Поддържа хигиената и на прилежащите площи към Общностния център.

  1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

Образование – основно

Професионален опит — не се изисква ;

– да не са осъждани за престъпление от общ характер;

  1. Допълнителни умения и квалификации на кандидатите:

Нагласа за работа с деца, организационна компетентност, умения за работа в екип, комуникативна компетентност, отговорност, дискретност и етичност в отношенията.

  1. Длъжност „Поддръжка в Общностен център“       
  2. Място на работа — Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2.
  3. Свободни позиции – 1 /една/ щатни бройки с продължителност на работното време – 4 часа; трудовото правоотношение ;
  4. Характер на работата и основни дейности за длъжността „Поддръжка в Общностен център“

Извършване на поддръжка и ремонтиране на ВиК , електрически инсталации, поправка на офис обзавеждане и други ремонтни дейности

  1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

Образование:  основно

Професионален опит — не се изисква ;

– да не са осъждани за престъпление от общ характер;

  1. Допълнителни умения и квалификации на кандидатите:

Нагласа за работа с деца, организационна компетентност, умения за работа в екип, комуникативна компетентност, отговорност, дискретност и етичност в отношенията.

Начин за провеждане на подбора :

1.Първи етап – разглеждане и проверка на подадените документи за съответствие с обявените изисквания за съответната длъжност.

2.Втори етап – интервю с допуснатите кандидати.

Място и срок за подаване на документите:

Документите се подават лично на следния адрес : гр.Ямбол , пл. Освобождение“ № 1

Деловодство в Административно -информационния център , всеки ден от 8.00 до 17.00 ч.

или на e-mail: [email protected]

За контакти : телефон 046/684319 С. Иванова – Началник отдел „Социални услуги“

Краен срок за подаване на документите – до 17.00 ч. на  28.11.24 г.

Интернет страница на Община „Тунджа“ : https://tundzha.bg

Документи за изтегляне:

Заявление

CV – образец

 

Предишна План сметка за такса битови отпадъци за 2025 г.

пл. Освобождение 1, 8600 гр. Ямбол

Работно време:

Администрация:

Понеделник – Петък

8:00 – 12:00 13:00 – 17:00

ЦАО:

Понеделник – Петък

8:00 – 17:00

Абонамент за новини от общината

Абонамент за получаване на последните новини и информация от община Тунджа на вашата електронна поща:

© 2021. Община Тунджа. Всички права запазени