Община „Тунджа“ в качеството си на доставчик на социални услуги , съгласно Заповед № РД01-2040/ 25.09.2024 г. за даване на предварително одобрение за създаване на нови социални услуги „Информиране и консултиране“( като общодостъпна и специализирана услуга), Застъпничество и посредничество“ „ Общностна работа, „Терапия и рехабилитация“ и „Обучение за придобиване на умения“ (като общодостъпна и специализирана услуга) на Изпълнителния директор на АСП и Решение на Общински съвет “Тунджа“ № 298/31.10.2024 г. , обявява подбор за персонал в „Общностен център за деца и семейства“ в с. Козарево, ул.“Крайна“ № 2
О Б Я В А
Общностен център за деца и семейства, община „Тунджа“ в с. Козарево , ул. „ Крайна“ № 2 обявява следните свободни работни места:
- Длъжност „Управител”
- Място на работа – Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2.
- Свободни позиции — 1 /една/ щатна бройка; трудовото правоотношение, с продължителност на работното време – 8 часа
З. Характер на работата и основни дейности за длъжността „Управител”. Управителят е отговорен за организирането, разпределянето, координирането и контролирането на всички дейности и услуги, които се предоставят чрез Общностния център – „Информиране и консултиране“, „Застъпничество и посредничество“, „Общностна работа“, „Терапия и рехабилитация“, „Обучение за придобиване на умения“ . Отговаря за спазването на трудовата дисциплина и изпълнението на задълженията на персонала, за качеството на предлаганите услуги и за изпълнението на критериите и стандартите за работа с деца и лица, съгласно Наредбата за качеството на социалните услуги;
- Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Образование: Висше; минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър” ;
Област на висше образование Социални, стопански и правни науки;
Професионално направление: „Социални дейности”, „Социална педагогика“ „Психология“, „Право“, „Администрация и управление“;
Професионален опит – минимум 1 /една/ години;
да не са осъждани за престъпление от общ характер;
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите: -Управленски опит, умения за управление на персонал, умения за планиране, бюджетиране, управление на изпълнението на дейността;
– Да познават нормативната база — законови и подзаконови нормативни актове, уреждащи дейността на социалната услуга;
-Организационни компетентности и способност за планиране; да имат комуникативна компетентност и умение за работа в екип;
-Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- Длъжност „Социален работник“
- Място на работа — Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2.
- Свободни позиции – 2 /две/ щатна бройки с продължителност на работното време – 8 часа; трудовото правоотношение ;
- Характер на работата и основни дейности за длъжноспа „Социален работник“ – Оказва индивидуална подкрепа, организира задоволяването на потребностите на децата. Организира оказването на психологическа помощ, когато това се налага. Участва в мултидисциплинарен екип за разработване и актуализиране на индивидуални планове и оценки; извършване на мобилна превантивна работа, като част от мобилен екип. Осъществява връзки и посредничество с други институции. При необходимост, насочва лицата към подходящи социални услуги в общността – ЦОП, ЦСРИ, ДЦДМУ, др. Поддържа и актуализира необходимата документация в услугата.
- Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър”, област на висше образование – „Социални, стопански и правни науки“
Професионално направление: „Социални дейности”, „Социална педагогика“, „Психология“;
Професионален опит — минимум 1 /една/ година; да не са осъждани за престъпление от общ характер;
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
– да познават нормативната база – законови и подзаконови нормативни актове, уреждащи дейността на социалните услуги -„Информиране и консултиране“, „Застъпничество и посредничество“, „Общностна работа“, „Терапия и рехабилитация“, „Обучение за придобиване на умения“ ;
– да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип;
– инициативност, толерантност; отговорност;
– нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
– Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
III. Длъжност „Педагог“
- Място на работа – Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2.
- Свободни позиции – 0.5 една щатна бройка с продължителност на работното време – 4 часа Трудовото правоотношение
- Характер на работата и основни дейности за длъжността „ Педагог“– проучване и анализиране индивидуалните потребности на децата- потребители на центъра; прилагане на ефективни образователни методи и подходи; анализ на образователни резултати; проследяване и подкрепа напредъка в индивидуалното развитие на децата; участие в мултидисциплинарен екип за разработване и актуализиране на индивидуални планове и оценки; извършване на мобилна превантивна работа, като част от мобилен екип.
- Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър”;
Област на висше образование – „Педагогика“;
Професионално направление: „Педагогика“;
Професионален опит – минимум 1 /една/ година;
да не са осъждани за престъпления от общ характер;
- Допълнителни умения и квалификации:
– да познават нормативната база – законови и подзаконови нормативни актове, уреждащи дейността на социалните услуги;
– да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип;
– инициативност, толерантност; отговорност;
– нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
– Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- Длъжност „ Логопед“
- Място на работа – Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2.
- Свободни позиции – 0.5 една щатна бройка с продължителност на работното време – 4 часа Трудовото правоотношение
- Характер на работата и основни дейности за длъжността „ Логопед“- Логопедична подкрепа в сферата на социалните услуги; Идентифицира говорните възможности на децата от целевата група и прилага професионални логопедични методи за преодоляване на говорните дефицити. Оказва помощ на семействата на деца със забавяне в езиково-говорното развитие или нарушения в комуникацията; Работи за развиване на комуникативни способности на детето, формиране на средства за общуване с близкото му обкръжение с връстници и възрастни в общността. Проучване и анализиране индивидуалните потребности на децата- потребители на центъра; Провеждане на диагностични тестове и изследвания и интерпретиране резултатите от тях; Консултиране на родители; Проследяване и подкрепа напредъка в индивидуалното развитие на децата; Участие в мултидисциплинарен екип за разработване и актуализиране на индивидуални планове и оценки; Извършване на мобилна превантивна работа, като част от мобилен екип.
- Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър”;
Област на висше образование – „Логопедия“, „Дефектология“, „ Социална педагогика“
Професионално направление: „Логопедия“ и/или „ Дефектология“;
Професионален опит – минимум 1 /една/ година;
да не са осъждани за престъпления от общ характер;
- Допълнителни умения и квалификации:
– да познават нормативната база – законови и подзаконови нормативни актове, уреждащи дейността на социалните услуги;
– да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип;
– инициативност, толерантност; отговорност;
– нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
– Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- Длъжност „Социален сътрудник“
- Място на работа — Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2.
- Свободни позиции – 2 /две/ щатна бройки с продължителност на работното време – 8 часа; трудовото правоотношение ;
- Характер на работата и основни дейности за длъжността „Социален сътрудник“ – Оказва индивидуална подкрепа, при задоволяването на потребностите на децата с увреждания. Подпомага работата на социалния работник и педагога при оказването на дейностите в центъра – „Информиране и консултиране“, „Застъпничество и посредничество“, „Общностна работа“, „Терапия и рехабилитация“, „Обучение за придобиване на умения“; участва в извършване на мобилна превантивна работа, като част от мобилен екип. Създават подготовка по отношение на допълнителни знания и информация за здравна превенция; проучване на работещи подходи за осъществяване на ефективни здравни кампании сред общността.
- Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Образование: средно
Професионален опит — не се изисква ;
да не са осъждани за престъпление от общ характер;
- Допълнителни умения и квалификации на кандидатите:
– да познават нормативната база – законови и подзаконови нормативни актове, уреждащи дейността на социалните услуги -„Информиране и консултиране“, „Застъпничество и посредничество“, „Общностна работа“, „Терапия и рехабилитация“, „Обучение за придобиване на умения“ ;
– да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип;
– инициативност, толерантност; отговорност;
– нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
– Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
- Длъжност „Медиатор“
- Място на работа — Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2.
- Свободни позиции – 2 /две/ щатни бройки с продължителност на работното време – 8 часа; трудовото правоотношение ;
- Характер на работата и основни дейности за длъжността „Медиатор“ – Осъществява сътрудничество между родителската общност, детската градина и училището и подпомага активното включване на родителите в образователния и социалния живот на децата и учениците. Работи с децата и техните семейства от ромски произход относно мотивиране за редовни посещения на детска градина и училище и продължаване на образованието. Улеснява процеса на комуникация между местната общност и институциите. Проучване на нуждите на целевите ромски общности по отношение на допълнителни знания и информация за здравна превенция; проучване на работещи подходи за осъществяване на ефективни здравни кампании сред общността, подготовка, организиране и провеждане на здравни кампании, подготовка на дейности и мерки, които да създадат интерес към предлаганите медицински услуги и профилактични прегледи, участие в надграждащи обучения и супервизии, мобилизиране на местната общност за участие в здравни кампании, профилактични прегледи и др.
- Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Образование: средно
Професионален опит — не се изисква ;
- да не са осъждани за престъпление от общ характер;
- Допълнителни умения и квалификации на кандидатите:
– да познават нормативната база – законови и подзаконови нормативни актове, уреждащи дейността на социалните услуги -„Информиране и консултиране“, „Застъпничество и посредничество“, „Общностна работа“, „Терапия и рехабилитация“, „Обучение за придобиване на умения“;
– да притежават добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип;
– инициативност, толерантност; отговорност;
– нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
– Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
VII. Длъжност „Шофьор“
- Място на работа — Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2.
- Свободни позиции – 1 /една/ щатни бройки с продължителност на работното време – 8 часа; трудовото правоотношение ;
- Характер на работата и основни дейности за длъжността „Шофьор“- Осигурява транспортиране на работещите в Общностния център да населените места в общината по график.
- Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Образование : средно
Свидетелство за правоуправление на МПС , категория „С“
Професионален опит: 3 години като шофьор
- Допълнителни умения и квалификации на кандидатите:
Нагласа за работа с деца, организационна компетентност, умения за работа в екип, комуникативна компетентност, отговорност, дискретност и етичност в отношенията.
VIII. Длъжност „Хигиенист“
- Място на работа — Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2.
- Свободни позиции – 1 /една/ щатни бройки с продължителност на работното време – 4 часа; трудовото правоотношение ;
- Характер на работата и основни дейности за длъжността „Хигиенист“:
Извършва редовно и качествено почистване и дезинфекция на помещенията в сградата и прилежащите пространства към услугата, приема и съхранява по описания ред предоставените му препарати, технически средства и съоръжения за почистване, поддържа хигиена в помещенията, които обитават потребителите, изпълнява и други функции, възложени му от прекия ръководител. Поддържа хигиената и на прилежащите площи към Общностния център.
- Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Образование – основно
Професионален опит — не се изисква ;
– да не са осъждани за престъпление от общ характер;
- Допълнителни умения и квалификации на кандидатите:
Нагласа за работа с деца, организационна компетентност, умения за работа в екип, комуникативна компетентност, отговорност, дискретност и етичност в отношенията.
- Длъжност „Поддръжка в Общностен център“
- Място на работа — Общностен център за деца и семейства , с. Козарево ул. „Крайна“ № 2.
- Свободни позиции – 1 /една/ щатни бройки с продължителност на работното време – 4 часа; трудовото правоотношение ;
- Характер на работата и основни дейности за длъжността „Поддръжка в Общностен център“
Извършване на поддръжка и ремонтиране на ВиК , електрически инсталации, поправка на офис обзавеждане и други ремонтни дейности
- Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Образование: основно
Професионален опит — не се изисква ;
– да не са осъждани за престъпление от общ характер;
- Допълнителни умения и квалификации на кандидатите:
Нагласа за работа с деца, организационна компетентност, умения за работа в екип, комуникативна компетентност, отговорност, дискретност и етичност в отношенията.
Начин за провеждане на подбора :
1.Първи етап – разглеждане и проверка на подадените документи за съответствие с обявените изисквания за съответната длъжност.
2.Втори етап – интервю с допуснатите кандидати.
Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават лично на следния адрес : гр.Ямбол , пл. Освобождение“ № 1
Деловодство в Административно -информационния център , всеки ден от 8.00 до 17.00 ч.
или на e-mail: [email protected]
За контакти : телефон 046/684319 С. Иванова – Началник отдел „Социални услуги“
Краен срок за подаване на документите – до 17.00 ч. на 28.11.24 г.
Интернет страница на Община „Тунджа“ : https://tundzha.bg
Документи за изтегляне: