Обява за свободна позиция за длъжност „Образователен медиатор“

banner obr

Обява за свободна позиция за длъжност „Образователен медиатор“

Обява за свободна позиция за длъжност „Образователен медиатор“ – 3 /три/ работни места, заетост по трудов договор на непълно работно време – 4 часа за срок 36 месеца, съгласно Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR001-1.004-0012-C01, проект BG05SFPR001-1.004-0012 „Различен цвят в детски свят“, финансиран от Програма „Образование“ 2021-2027 г., съфинансиран от Европейския съюз с бенефициент Община Тунджа, и в изпълнение на Дейност 3: Подкрепа за интензивна работа за изграждане на общност от активни родители – срещи с родители, свързани с образованието на децата им и мотивация за активно участие в дейностите за интеркултурно образование, включително чрез участие на образователни медиатори по договор,

I. Място на работа:

– ДГ „Кольо Тенев“ село Тенево и изнесени групи в селата Генерал Инзово,  Маломир и Крумово, община „Тунджа“ и ДГ „Щурче“ село Кукорево,  община „Тунджа“.

– ДГ „Звездица“ село Скалица и изнесени групи селата Роза,  Бояджик и  Ботево, община „Тунджа“, ДГ „Щурче“ село Кукорево,  община „Тунджа“.

 – ДГ „Веселиново“ село Веселиново и изнесена група в село Чарган , община „Тунджа“, ДГ „Изворче“ село Кабиле и изнесени групи в  селата  Хаджидимитрово, Дражево и Безмер, община „Тунджа“   .

ІI. Кандидатите  за длъжността „Образователен медиатор“, трябва да отговарят на следните изисквания:  

– да имат завършено  средно  общо образование;

-опит в работа с деца и родители от маргинализирани групи, вкл. роми и немаргинализирани.

Кандидатите за длъжността „Образователен медиатор“ да са мотивирани и да имат нагласа за работа с деца и родители от маргинализирани групи, включително роми.

Да не страдат от заболявания и отклонения, които могат да застрашат здравето и живота на децата;

Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;

Да притежават  умения за работа в екип;

Да не извършват дейности, които имат религиозен, идеологически характер и са проява на нетолерантност.

III. Необходими документи.

Кандидатите за заемане на длъжността  „Образователен медиатор“ представят следните документи:

–  Заявление /Приложение №1 – на бланка на проекта /;

–  Мотивационно писмо / Приложение №2 – на бланка на проекта/;

– Автобиография /Приложение №3- на бланка на проекта / и към нея копия на сертификати, удостоверения от преминати курсове и обучения;

– Декларация, че не извършват дейности, които имат религиозен, идеологически характер и са проява на нетолерантност; не страдат от заболявания и отклонения, които могат да застрашат здравето и живота на децата; не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер  и  не са лишени от правото да упражняват професията учител – Приложение №4- на бланка на проекта.

ІV.Начин на провеждане на подбора:

Подборът на кандидатите за длъжността „Образователен медиатор“ в образователните институции от община „Тунджа“, област Ямбол включва първичен подбор по документи и индивидуално събеседване с всеки от кандидатите за съответните длъжност и работно място.

Кметът на Община „Тунджа“ сключва трудов договор с избраните кандидати за длъжността „образователен медиатор“  в съответствие с разпоредбите на КТ  и Кодекса за социално осигуряване.

V. Характер на работата – кратко описание на длъжностите.

Длъжност „образователен медиатор“ в ДГ „Кольо Тенев“ село Тенево и изнесени групи в селата Генерал Инзово, Маломир и Крумово, ДГ „Звездица“ село Скалица и изнесени групи селата Роза,  Бояджик и  Ботево, община „Тунджа“,  ДГ „Веселиново“ село Веселиново и изнесена група в село Чарган , община „Тунджа“, област Ямбол.

   Назначените образователни медиатори ще бъдат ангажирани с изпълнението на основните дейности, регламентирани в длъжностните им характеристики, като освен това ще бъде поставен фокус върху планирането и осъществяването на срещи с родителите (по 1 среща в началото на всеки учебен срок или общо 6 срещи за цялата продължителност на проекта), които ще бъдат планирани и осъществени от тях с подкрепата на педагогическите специалисти.

Основните тематични направления, които ще бъдат обсъдени с родителите могат да бъдат следните:

-основни отговорности и ангажименти на родителите;

-обсъждане на дългосрочните ползи от ранно образование и ролята на родителите в образователния процес;

– детската градина като първа общност за децата;

-ролята на „ролевите” модели и влиянието им върху дългосрочното развитие на децата.

Назначените ОМ ще създадат тематични графици, където да бъдат посочени датите и темите за провеждане на планираните срещи с родителите от петте ДГ, които ще бъдат одобрени от съответния директор на образователната институция.

VІ. Срок и място на подаване на документите

Документите за участие в подбора се подават лично, всеки работен ден от 8.00 до 12.00 ч. и от 13.00 до 17.00 ч., в Центъра за административно обслужване на граждани (Деловодството) на Община Тунджа – гр. Ямбол, област Ямбол, пл.” Освобождение” № 1, в срок от 25.03.2025 до 02.04.2025 г. /вкл./

Лице за контакти:

Милена Паскова – координатор проект

тел. 046-684-344; моб.тел.0887454365

 Приложения към обявата:

  1. Заявление /Приложение №1/;
  2. Мотивационно писмо / Приложение №2 – на бланка на проекта/
  3. Автобиография /Приложение №3/ и към нея копия на сертификати, удостоверения от преминати курсове и обучения;
  4. Декларация – Приложение №4

СТАНЧО СТАВРЕВ

Кмет на Община „Тунджа“

Предишна Община „Тунджа“ приема документи за отпускане на стипендии и ЕФС на деца, ученици, студенти и младежи от Община „Тунджа“

пл. Освобождение 1, 8600 гр. Ямбол

Работно време:

Администрация:

Понеделник – Петък

8:00 – 12:00 13:00 – 17:00

ЦАО:

Понеделник – Петък

8:00 – 17:00

Абонамент за новини от общината

Абонамент за получаване на последните новини и информация от община Тунджа на вашата електронна поща:

© 2021. Община Тунджа. Всички права запазени