Община „Тунджа“ обявява прием на документи за извършване на подбор на персонал за социална услуга „Приют“ за бездомни лица и семейства.
Информация за провеждане на процедура за подбор за всички кандидати:
- Работодател: Община „Тунджа“
- Място на работа: “Приют”за бездомни лица и семейства в, с. Скалица, ул. „Александър Стамболийски“ № 1 , община „Тунджа“.
- Характер на работата: Предоставяне на услуги за потребителите в “Приют” за бездомни лица и семейства
Обявява се подбор за следните длъжности:
- Директор- ½ брой;
- Социален работник- ½ броя;
- Социален асистент- 3 броя;
Характер на работата:
– Директор: Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на социалната услуга „Приют“ за бездомни лица и семейства, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности. Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите в социалната услуга по изпълнение на качеството и количеството на възложените задачи. Мотивира и насърчава груповото вземане на решения. Осъществява вътрешен контрол на процеса на предоставяне на социалната услуга. Представлява социалната услуга при установяване на връзки и поддържане на контакти и кореспонденция с институции и други социални услуги. Консултира и оказва професионална подкрепа на служителите при изпълнение на поставените задачи. Следи и отговаря за надлежното, в срок и качествено изготвяне и водене на цялостната документация по предоставяне на социалната услуга, както и тази касаеща всеки отделен потребител. Разпределя задачите между персонала и следи за тяхното изпълнение. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
– Социален работник: Събира и предоставя на директора и членове на екипа на услугата социална информация за потребителите. Установява и поддържа системни контакти с близки и/или роднини на потребителите. Изготвя индивидуална оценка на потребностите и индивидуален план за подкрепа на потребителите и тяхната актуализация, съвместно с други служители на социалната услуга. Изготвя договори за предоставяне на социални услуги. Подготвя и поддържа в актуалност досие на всеки потребител. Процесът на социална интеграция е съобразен с конкретните нужди на потребителите. Планира и съдейства на потребителите към създаване на условия за социални контакти, битово и трудово устройване. Консултира потребителите за правата им и оказва подкрепа при възникнали проблеми. Поддържа и развива контакти с външни институции и услуги в процеса на работа по случаи на конкретни потребители и след възлагане на задача.
– Социален асистент: Осъществява дейности пряко свързани с обслужването на потребителите, включващи: поддържане на лична хигиена, поддържане на хигиена в помещенията на услугата; съдействие при хранене и други, съобразно установените потребности на конкретен потребител. Поддържа хигиена – почистване и дезинфекция на помещения и коридори на услугата. Оказва съдействие на медицинската сестра и други специалисти при работата им с потребители. Работи на график и осигурява дежурствата в социалната услуга.
- Минимални изисквания за заемане на длъжностите:
За длъжността Директор:
- Образование- висше.
- Професионалният опит в работа по предоставяне на социални услуги се счита за предимство.
- Умения за планиране, управление, координиране на служителите в екипа, своевременно изпълнение и отчитане на дейностите.
- Добри умения за работа с компютър и офис техника.
- Умения за работа в екип.
За длъжността „Социален работник“:
- Образование – висше.
- Професионален опит – не се изисква, стаж и опит в работа в социални услуги и сходни дейности се считат за предимство;
- Умения за работа с компютър и офис техника.
За длъжността „Социален асистент“ :
- Минимална образователна степен – основно образование;
- Професионален опит- не се изисква;
- Трудов стаж – не се изисква;
- Желание, готовност и мотивация за работа.
- Провеждането на подбора на кандидатите ще се осъществи на два етапа:
- Оценка на допустимостта по документи;
- Провеждане на интервю.
Резултатите за допуснатите до интервю ще бъдат публикувани на сайта на община „Тунджа“.
След провеждане на подбора, с одобрените кандидати ще бъдат назначени на трудов договор.
- Необходими документи:
- Заявление за кандидатстване по образец – за всички длъжности;
- CV – за всички длъжности;
- Декларация обстоятелства;
- Копие от документи за съответната придобита образователна степен, посочена в настоящите изисквания за съответната позиция;
- Документи, доказващи професионален опит /трудова или служебна книжка, осигурителна книжка, актуален трудов договор за работещи в момента лица, Образец УП-3 и др., ако е приложимо/
- Документ за самоличност за справка /при започване на работа/.
- Медицинско свидетелство за работа /при започване на работа/.
- Здравна книжка за социалните сътрудници – при сключване на трудовия договор
Образец на заявление за кандидатстване може да се получи в сградата на Община „Тунджа“, на адрес: пл. „Освобождение“ № 1, Център за административно обслужване- Фронт офис или да се изтеглят от сайта на Община „Тунджа“: www.tundzha.net
Документи за кандидатстване ще се приемат всеки работен ден от 8.30 ч. до 16.30 ч. в Центъра за административно обслужване на граждани в Община „Тунджа“- деловодство, на адрес: гр. Ямбол, пл. „Освобождение“ № 1 или да бъдат изпратени на електронен адрес: [email protected] в срок до
13.09.2024г. включително за директор
15.09.2024 г. включително за всички останали длъжности
За информация: 046/661 565, в. 319
Лице за контакти: Силва Иванова