Обява подбор на персонал за социална услуга „Приют“ за бездомни лица и семейства

Обяви и съобщения

Обява подбор на персонал за социална услуга „Приют“ за бездомни лица и семейства

Община „Тунджа“ обявява прием на документи за извършване на подбор на персонал за социална услуга „Приют“ за бездомни лица и семейства.

Информация за провеждане на процедура за подбор за всички кандидати:

  1. Работодател: Община „Тунджа“
  2. Място на работа: “Приют”за бездомни лица и семейства в, с. Скалица, ул. „Александър Стамболийски“ № 1 , община „Тунджа“.
  3. Характер на работата: Предоставяне на услуги за потребителите в “Приют” за бездомни лица и семейства

Обявява се подбор за следните длъжности:

  • Директор- ½ брой;
  • Социален работник- ½ броя;
  • Социален асистент- 3 броя;

 Характер на работата:

– Директор: Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на социалната услуга „Приют“ за бездомни лица и семейства, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности. Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите в социалната услуга по изпълнение на качеството и количеството на възложените задачи. Мотивира и насърчава груповото вземане на решения. Осъществява вътрешен контрол на процеса на предоставяне на социалната услуга. Представлява социалната услуга при установяване на връзки и поддържане на контакти и кореспонденция с институции и други социални услуги. Консултира и оказва професионална подкрепа на служителите при изпълнение на поставените задачи. Следи и отговаря за надлежното, в срок и качествено изготвяне и водене на цялостната документация по предоставяне на социалната услуга, както и тази касаеща всеки отделен потребител. Разпределя задачите между персонала и следи за тяхното изпълнение. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.

Социален работник:  Събира и предоставя на директора и членове на екипа на услугата социална информация за потребителите. Установява и поддържа системни контакти с близки и/или роднини на потребителите. Изготвя индивидуална оценка на потребностите и индивидуален план за подкрепа на потребителите и тяхната актуализация, съвместно с други служители на социалната услуга. Изготвя договори  за предоставяне на социални услуги. Подготвя и поддържа в актуалност досие на всеки  потребител. Процесът на социална интеграция е съобразен с конкретните нужди на потребителите. Планира и съдейства на потребителите към създаване на условия за социални контакти, битово и трудово устройване. Консултира потребителите за правата им и оказва подкрепа при възникнали проблеми. Поддържа и развива контакти с външни институции и услуги в процеса на работа по случаи на конкретни потребители и след възлагане на задача.

 Социален асистент: Осъществява дейности пряко свързани с обслужването на потребителите, включващи: поддържане на лична хигиена, поддържане на хигиена в помещенията на услугата; съдействие при хранене и други, съобразно установените потребности на конкретен потребител. Поддържа хигиена – почистване и дезинфекция на помещения и коридори на услугата. Оказва съдействие на медицинската сестра и други специалисти при работата им с потребители. Работи на график и осигурява дежурствата в социалната услуга.

  1. Минимални изисквания за заемане на длъжностите:

За длъжността Директор:

  • Образование- висше.
  • Професионалният опит в работа по предоставяне на социални услуги се счита за предимство.
  • Умения за планиране, управление, координиране на служителите в екипа, своевременно изпълнение и отчитане на дейностите.
  • Добри умения за работа с компютър и офис техника.
  • Умения за работа в екип.

За длъжността „Социален работник“:

  • Образование – висше.
  • Професионален опит – не се изисква, стаж и опит в работа в социални услуги и сходни дейности се считат за предимство;
  • Умения за работа с компютър и офис техника.

За длъжността „Социален асистент“ :

  • Минимална образователна степен – основно образование;
  • Професионален опит- не се изисква;
  • Трудов стаж – не се изисква;
  • Желание, готовност и мотивация за работа.
  1. Провеждането на подбора на кандидатите ще се осъществи на два етапа:
  • Оценка на допустимостта по документи;
  • Провеждане на интервю.

Резултатите за допуснатите до интервю ще бъдат публикувани на сайта на община „Тунджа“.

След провеждане на подбора, с одобрените кандидати ще бъдат назначени на трудов договор.

  1. Необходими документи:
  • Заявление за кандидатстване по образец – за всички длъжности;
  • CV – за всички длъжности;
  • Декларация обстоятелства;
  • Копие от документи за съответната придобита образователна степен, посочена в настоящите изисквания за съответната позиция;
  • Документи, доказващи професионален опит /трудова или служебна книжка, осигурителна книжка, актуален трудов договор за работещи в момента лица, Образец УП-3 и др., ако е приложимо/
  • Документ за самоличност за справка /при започване на работа/.
  • Медицинско свидетелство за работа /при започване на работа/.
  • Здравна книжка за социалните сътрудници – при сключване на трудовия договор

Образец на заявление за кандидатстване може да се получи в сградата на Община „Тунджа“, на адрес: пл. „Освобождение“ № 1, Център за административно обслужване- Фронт офис  или да се изтеглят от сайта на Община „Тунджа“:  www.tundzha.net

Документи за кандидатстване ще се приемат всеки работен ден от 8.30 ч. до 16.30 ч. в Центъра за административно обслужване на граждани в Община „Тунджа“-  деловодство, на адрес: гр. Ямбол, пл. „Освобождение“ № 1 или да бъдат изпратени на електронен адрес: [email protected] в срок до

13.09.2024г. включително за директор

15.09.2024 г. включително за всички останали длъжности

За информация: 046/661 565, в. 319

Лице за контакти: Силва Иванова

Предишна Обявление

пл. Освобождение 1, 8600 гр. Ямбол

Работно време:

Администрация:

Понеделник – Петък

8:00 – 12:00 13:00 – 17:00

ЦАО:

Понеделник – Петък

8:00 – 17:00

Абонамент за новини от общината

Абонамент за получаване на последните новини и информация от община Тунджа на вашата електронна поща:

© 2021. Община Тунджа. Всички права запазени